Koncerty Wrocław
Kalendarz koncertów    |    Koncerty     |     RSS     |     Bilety    |     Galeria     |     Teledyski     |     Dodaj koncert


Forum muzyczne wROCK.pl
Wrocław Rock Portal - dyskusje, koncerty, zespoły

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mikrofon do growlu
Autor Wiadomość

Krwawy


Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 5
Wysłany: 2007-07-31, 14:41   Mikrofon do growlu

Witam. Ze znajomymi we wrześniu zakładamy kapelę death'coreową i muszę jako wokalista zaopatrzyć się w jakiś mikrofon. Więc mam zapytanie czym powinienem się kierować przy wyborze mikrofonu odpowiadającego do growlowania (nie znam się więc nie wiem czy to jest jakaś różnica)? Na jakie cechy mam patrzeć?
 
 

david_insult



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 204
Wysłany: 2007-07-31, 16:36   

:) dobry mikrofon nada się do wszystkiego ... o specjalnym mickach do grołla, nie słyszałęm hehe:)
_________________
our existence is an insult to god
www.insult.pl
www.myspace.com/insultbandpl
 
 

Krwawy


Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 5
Wysłany: 2007-07-31, 21:48   

Przy tych opisach mikrofonów to się gubię, nie wiem co jest istotne. Na co zwracać uwagę przy zakupie?
 
 

Kapral
FREAK OUT!



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 589
Skąd: Wrocław, Jęczmienna
 
Wysłany: 2007-08-01, 00:55   

http://sklep.vobis.pl/foto.ashx?w=350&s=843628

Polecam do growlu ;)
_________________
 
 

Krwawy


Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 5
Wysłany: 2007-08-01, 01:24   

To jest z podstawką więc nie wiem czy za wygodne by z tym na stojąco pracować. Hmmmm?
 
 

david_insult



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 204
Wysłany: 2007-08-01, 01:40   

Krwawy: Kapral troszkę zszydził po prostu, no ale że nowy jesteś to nie skumałeś;P ... chyba że szydzisz z niego że skumałeś ale udajesz że nie skumałeś :D ...