Koncerty Wrocław
Kalendarz koncertów    |    Koncerty     |     RSS     |     Bilety    |     Galeria     |     Teledyski     |     Dodaj koncert


Forum muzyczne wROCK.pl
Wrocław Rock Portal - dyskusje, koncerty, zespoły

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nauka gry na gitarze?
Autor Wiadomość

Shagg


Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 15
 
Wysłany: 2009-06-25, 11:36   Nauka gry na gitarze?

Ahoj.

Jako, że nie jestem z Wrocławia a tak wyszło, że tu studiuję chciałbym się dowiedzieć czy możecie kogoś / coś polecić jeżeli chodzi o naukę gry na gitarze.

Widziałem stronę szkoły rock and heavy metalu ale ceny jak dla studenta odstraszają.

Szukam raczej kogoś zaawansowanego w tej dziedzinie, ponieważ sam już trochę gram i chciałbym uderzyć w samą teorię muzyki i bardziej zaawansowane techniki niż odgrywanie tabulatur z sieci czy też klepanie chordów.

Z góry dziękuję jeżeli ktoś coś / kogoś poleci. :)

EDIT:
A może ktoś zna jakąś szkołę muzyczną, która ma terminy takie, że można je pogodzić ze studiowaniem?
_________________
Vampires... / Dziki Ogród
 
 

5k18a



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Wrocław
 
Wysłany: 2009-06-26, 09:34   

Ja chodziłem do Rock and Heavy polecam naprawdę, co do ceny możesz się dogadać, wybrać tryb konsultacyjny np raz w miesiącu. Powiesz, że nie chcesz chodzić na inne zajęcia po za teorią i graniem. Tak też warto, bo przynajmniej ktoś wytyczy ci ścieżkę którą będziesz podążał. Jak będzie taka opcja to idź na gitarę do Bogdana spoko z niego koleś jest :)

Co do szkół muzycznych to może być problem, bo nie prowadzą żadnych kursów. Trzeba się po prostu do nich zapisać i ciągnąć cały tok nauczania, co raz jest droższe a dwa musisz mieć już podstawowe wykształcenie muzyczne.