chyba najłatwiej mi dokonać selekcji po tym ile tygodni/miesięcy album utrzymał się na playerze.
In Flames - A Sense of Purpose
DevilDriver - Head On To Heartache
36 Crazyfists - The Tide And Its Takers
polskie to:
[??] None - The Rising Acid Drinkers - Verses Of Steel
...nowy Frontside też daje rady.
niemetalowe to:
InnerPartySystem - Interpartysystem
ale najwięcej to było porażek w stylu Slipknot'a, Soulfly'a, Metallicy itd...o! i słabiutki Heaven Shall Burn.
przyznam sie szczerze, ze nie sluchalam w tym roku zadnej nowej plyty zadnego bandu. Nabylam za to Marię Awarię oraz Ram Cafe 1,2, 3 i twierdze, ze zakup ów byl niezwykle udany...
Dla mnie bez wątpienia tylko 1 album się liczył: As I Lay Dying - An Ocean Between Us, chociaż wydana rok temu [08.2007] to chyba wpadła mi w ręce w tym roku.
Z 2008 to tylko Dillinger i Disturbed (Indestructible) mi się nasuwa, chociaż może nowa Gojira namiesza tylko jeszcze nie słyszałem (pojedyncze kawałki z Active Rock Showa).
Co do ARS to poniżej jego podsumowanie co do największej ilości głosów, bardzo dużo zespołów mniej znanych - np. australijskich lub niezależnych, zwykle niezbyt mocnych:
Cytat:
LW TW Artist, Track, Album
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 1 ALTER BRIDGE Ties that bind Blackbird
44 tydzie?, Highest#01(8), Hot Shot Debiut @ #16
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 2 SEETHER Eyes of the devil Finding Beauty in Negative Spaces
27 tydzie?, Highest#01(12), Hot Shot Debiut @ #16
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 3 DAUGHTERS OF MARA Your empty promises I Am Destroyer
38 tydzie?, Highest#01(1), Debiut @ #21
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 4 LOADED MOSES Watercolor The Actionplan Handshake EP
31 tydzie?, Highest#01(3), Debiut @ #25
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 5 PORCUPINE TREE Anesthetize Fear of a Blank Planet
35 tydzie?, Highest#02, Hot Shot Debiut @ #14
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 6 OPETH Porcelain heart Watershed
31 tydzie?, Highest#01(2), Debiut @ #26
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 7 FAIR TO MIDLAND April fools and eggmen Fables From a Mayfly: What I Tell You Three Time Is True
31 tydzie?, Highest#1(3), Debiut @ #23
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 8 UNJUST It's not enough To Lose a Name
32 tydzie?, Highest#01(1), Debiut @ #28
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 9 10 YEARS Actions & motives Division
27 tydzie?, Highest#01(2), Debiut @ #23
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 10 ECHOVALVE Dirty little secret Helloagaingoodbye
33 tydzie?, Highest#01(3), Debiut @ #29
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 11 ALTER BRIDGE Coming home Blackbird
26 tydzie?, Highest#02, Debiut @ #21
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 12 DILLINGER ESCAPE PLAN Black bubblegum Ire Works
27 tydzie?, Highest#01(3), Hot Shot Debiut @ #12
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 13 APOCALYPTICA (feat. Adam Gontier) I don't care Worlds Collide
30 tydzie?, Highest#15, Debiut @ #26
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 14 MAMMAL Nagasaki in flames Nagasaki in Flames (single)
25 tydzie?, Highest#01(2), Debiut @ #25
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 15 DEAD LETTER CIRCUS Reaction Next In Line EP
24 tydzie?, Highest#02, Debiut @ #29
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 16 CROMWELL Better days Illusion And Obsession
27 tydzie?, Highest#01(1), Debiut @ #20
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 17 SLIPKNOT Psychosocial All Hope is Gone
24 tydzie?, Highest#01(2), Debiut @ #25
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 18 STONEDRIVE Redemption day A Moment of Weakness
33 tydzie?, Highest#14, Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 19 SERJ TANKIAN Empty walls Elect the Dead
27 tydzie?, Highest#1(1), Hot Shot Debiut @ #11
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 20 THE MEANING OF One person The Alligator Festival
28 tydzie?, Highest#15, Debiut @ #21
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 21 MOVING ATLAS Parachute Elephant Gun
27 tydzie?, Highest#10, Debiut @ #26
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 22 SCARS ON BROADWAY They say Scars on Broadway
26 tydzie?, Highest#4, Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 23 SEETHER No Jesus Christ Finding Beauty in Negative Spaces
24 tydzie?, Highest#5, Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 24 FOO FIGHTERS Let it die Echoes, Silence, Patience and Grace
23 tydzie?, Highest#02, Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 25 THE CHRONICLES OF ISRAFEL The equinigma Starborn, Tome I
30 tydzie?, Highest#21, Debiut @ #24
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 26 DISTURBED Inside the fire Indestructible
24 tydzie?, Highest#02, Hot Shot Debiut @ #19
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 27 ALTER BRIDGE Brand new start Blackbird
23 tydzie?, Highest#5, Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 28 SHINEDOWN Devour Sound of Madness
22 tydzie?, Highest#5, Debiut @ #22
-- -- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 29 AVENGED SEVENFOLD A little piece of heaven Avenged Sevenfold
21 tydzie?, Highest#1(4), Debiut @ #22
--- --- ---------------------------------------------------------------------------------------------
* 30 AS I LAY DYING The sound of truth An Ocean Between Us
26 tydzie?, Highest#16, Debiut @ #26
Ahaaa, no damn. Zapomnialam, mam Avenged Sevenfold (love Synyster ^^)- self titled album. Kilka kawalkow iście podbilo me serce (a little piece of heaven, afterlife, almost easy). Choc szczerze powiedziawszy, to jest plyta z 2007 roku.... W 2008 wydali Diamonds In The Rough, ale nie mialam przyjemnosci (i szczerze powiedziawszy, dowiedzialam sie o niej przed chwila, no coz...)
No i Scars on Brodway, choc raptem jeden kawalek za mna chodzil dosc dlugo (They say).
Mowilam juz kiedys, ze Seether smierdzi, a wyraz twarzy ich wokalisty, jednoznacznie wskazuje na to, ze koles sra pod siebie na wizji???
Nie mówiłaś, ale za to polewałaś się niegdyś z Avenged Sevenfold [dociekliwi znajdą na forum] więc wszystko zdaje się być w porządku i nie zachowujesz spójności wypowiedzi i/lub własnych upodoba? : )
Nie, nie nie, NEVER. A wrecz przeciwnie, pare razy podkreslalam, ze ich bardzo cenie. Polewalam z ich pedalskiego zdjecia, polewalam z kijowych teledyskow (a wlasciwie efektow w owych), ale nigdy z muzyki . Faktycznie, na self titled zmienili styl (na post damned gun's 'n roses shit), ale te 3 piosenki, ktore wymienilam, naprawde mi sie podobaja. Slucham ich od Waking The Fallen (wydana jeszcze w czasach mojego liceum) - sentyment.
No i oczywiscie : I love Synyster ^^ No jak mozna nie
No, to bylo gwoli wyjasnienia Choc przyznaje, spojnosci wypowiedzi nie zachowuje dosc czesto That's cool Szczegolnie jak mozna tym komus dowalic
Dziękuję
p.s. co nie zmienia faktu, ze wg. mnie, w 2008 roku nie wydano niczego na co wartoby zwrocic uwage czyli sam emo-szit i jakies seether-wypierd-rock-gowna, na czele z nowa plyta Staind.
ale ze mnie dałn o jednym fajnym był zapomniała
zdaje się że THRICE - te trzy płytki tworzące The Alchemy Index zostały wydane w 2008 więc owe zaliczam do grona naj
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum