Ksiązki/Filmy - Ulubiony film Sin - 2006-10-20, 20:17 : Temat postu: Ulubiony film
Kiedyś myślałam, że "Urodzeni mordercy" jest moim ulubionym filmem, ale tak było do momentu, gdy obejrzałam "?więtych z Bostonu"
i na pewno coś jeszcze, jak sobie przypomnę d0ti - 2006-10-20, 22:26 :
u mne to sie ciagle zmnienia zależnie od tego co zobacze :]
ale uwielbiam leona i batmana ;p
Forrest Gump , Trzynaście duchów,Truman Show, The Others..i takie tam
fajny jest Azyl..bedzie tv w nd - kto ne widzial - niech zobaczy :] polecam
btw. a Sin City , Sin lubisz ;p:<? Cement - 2006-10-20, 23:26 :
Gra, Patryjota ( z melem gibsonem), Kompania Braci, Szeregowiec Ryan. Pulp Fiction, Forest Gump to są filmy które moge oglądać cały czas. dzix_x - 2006-10-20, 23:45 :
z "nowszych" The Jacket(Obłęd)-bardzo mi sie podobał
a ze starszych hiciorów to Blair Witch,Braindead....oraz wszystkie filmy na podstawie ksiazek S.Kinga ze Skazanymi na Shawshank i Zieloną Milą na czele...
no i sciagam z neta wszystkie horrory jakie napotkam... Kapral - 2006-10-21, 02:08 :
Dowolna kolejność:
Full Metal Jacket, Pluton, Truman Show, Big Lebowsky, Las Vegas Parano (z angielska 'Fear And Loathing In Las Vegas'), Charlie I Fabryka Czekolady, Podziemny Krąg (ang. Fight Club), The Wall, Johny Mnemonic, Monty Pythony też lubię, Pulp Fiction z wyżej wymienionych jest dobry, takoż Forrest Gump (książka też rewelacyjna), 12 Małp. Wiele innych, można by wymieniać i wymieniać .
Ogólnie są tacy aktorzy, którzy powodują, że filmy są naprawdę dobre - tak jest z większością filmów Johnego Deppa czy Brada Pitta. Cement - 2006-10-21, 13:18 :
włąśnie... Monty Pyton! ?ywot Bryana, albo Sens ?ycia... kocham angielski humor. mOrel - 2006-10-23, 17:27 :
Klasyki nie wymieniam
Cały Burton (kto nie zna niech się wstydzi )
Coppola, Tarantino, Monty Python.
Nieme filmy z lat 20 - szczególnie horrory, noir i charplie Chaplin siKOra - 2007-01-21, 15:32 :
"Konopielka"
"Rozmowy przy wycinaniu lasu"
"Hydrozagadka"
david_insult - 2007-06-04, 21:03 :
sikora - hydrozagadka wymiata !!!!:)
a z moich ulubionych to ja bym zapodał
1.Zielona Mila
2.Pulp Fiction
3.Podziemny Krąg
a dalej byłyby Requiem For A Dream, Forrest Gump, Milczenie Owiec, Mechaniczna Pomara?cza, Siedem, Szeregowiec Ryan, American Beauty, Miasto Gniewu, Wróg u bram, 12 Małp i chyba tyle z tych głównych pozycji aha jeszcze oczywiście Pi, seks misja i hydrozagadka Shagg - 2008-11-21, 10:03 : Wywiad z Wampirem
Można by jeszcze się rozmyślać nad paroma klasykami wampirycznymi, czy to Dracula Stokera czy któraś z adaptacji z Lugosim. Jednak niczego nie obejrzałem tyle razy co podany tytuł na wstępie. Mimo obsady do której chyba wszyscy podchodzili sceptycznie klimat mnie urzekł, nawiązanie do książki też wyjątkowo dobre.
Polecam fanom. Yaga - 2008-11-25, 21:53 :
O ktos zreaktywowal temat, to i ja sie dorzuce Moja ukochana klasyka:
Włatcy móch stemp - 2009-04-13, 12:04 :
kino typu Tarantino / Rodriguez czyli tworczosc tych panow plus:
Czwartek, Swieci z Bostonu, Urodzeni mordercy...
a czy wiecie że [a wiem że pare osob ucieszy ten news ;] ]...muzyke to tej rzeźni [drugiej części] układał MIKE PATTON ;] Rafik - 2009-05-22, 07:26 :
Też ostatnio oglądałem Crank High Voltage. Rewelka!! Pod rząd obejrzałem film 2 razy Ciekawostka to, że w filmie pojawia się na chwilę Maynard z Toola i Chester Z linkin Park :p A no i jeszcze w jednej scenie jest Ron Jeremy wiadomo skąd ;p dzix_x - 2009-05-22, 11:58 :
ta. z Chesterem sie poocierali;] dobrze że z Ronem tego nie próbował bo by go koleś na śmierć zatarł mychalyna - 2009-05-22, 12:45 :
a na dodatek mike patton robił ścieżkę dźwiękową do tego filmu <123 dzix_x - 2009-05-22, 15:02 :
mychalyna napisał/a:
a na dodatek mike patton robił ścieżkę dźwiękową do tego filmu <123
???ślepa???
przeczytaj jeszcze raz mój post i się nie wymądrzaj ;] mychalyna - 2009-05-23, 11:53 :
a rzeczywiście XD przeczytałam tylko to:
hehehe
hit me! sewer - 2009-07-13, 17:20 :
trudno mi wybrać ten jeden ale wydaje mi się, że to byłaby Dzikość Serca Lyncha dzix_x - 2009-09-08, 14:47 :
polecam:
http://www.filmweb.pl/f162468/Villmark,2003
Norweska alternatywa na wtórne horrory z USA. takie 7/10. dzix_x - 2009-09-10, 15:39 :
ostatnio odkryłem fajny serial:
http://www.filmweb.pl/f40183/Cuda,2003
jeśli w dzieciństwie dobrze bawiles się przy Archiwum X to z lekkim przymrużeniem oka ten serial miło się oglądać będzie andrew21 - 2015-11-02, 19:14 :
Ulubiony film to Star Wars, już się nie mogę doczekać kolejnej części. Jednak trochę się obawiam, co z tego wyjdzie. Serial jaki ostatnio oglądałem to Gotham, Skandal oraz Homeland - polecam wszystkie trzy, wciągają niemiłosiernie.