Forum muzyczne wROCK.pl

Ogłoszenia - początkujący perkusista szuka kapeli

wooy - 2008-04-18, 02:29
: Temat postu: początkujący perkusista szuka kapeli
jako że za dużo jeszcze nie umiem to nie potrafię dokładnie sprecyzować stylu który by mi odpowiadał ale zważywszy na moje umiejętności nie będzie to na pewno progres czy death... w ramach jakichkolwiek pyta? prosze pisać na mejla reyv@poczta.fm
Jars - 2008-04-19, 14:07
:
zapewne sporo czasu przed toba wiec sie nie martw, jesli myslisz powaznie o graniu i bedziesz cwiczyl i przede wszystkim znajdziesz czas to perkusisci sa w cenie. Zanim ci sie ustabilizuje zespol to pewnie nie raz sklad sie zmieni, cala koncepcja posypie ale trzeba probowac a potem dobry perkusista to skarb : )
dzix_x - 2008-04-19, 14:24
:
Jars - święte słowa ;]
wooy - 2008-04-22, 11:40
:
żeby sprecywać, jestem początkujący ale "cośtam" potrafię... powiedzmy że jestem na takim poziomie żeby zagrać zgodnie z zapisem nutowym "unforgiven" tylko że nigdy nie grałem w żadnej kapeli...
Jars - 2008-04-22, 23:45
:
Kiedyś byłem na próbie gdzie w zespole przed nami (wszyscy z ogłoszenia - "zakładali zespół") perkusista wykładał się na For Whom The Bell Tolls - pierwszym przejściu ledwo gdy sięi tro ko?czy - z TUDUM TUDUM DYSZ cyk.. cyk.. cyk.. cyk.. cyk... na zwykły rytm :D

Generalnie trzeba być coco jumbo i do przodu więc skoro potrafisz zagrać i do tego użyłeś trudnego sformułowania nawet da basistów [uwaga będzie offtop potem] "z zapisem nutowym" to bym pisał tylko że jesteś początkujący a nie że wiele nie umiesz. Nikt za wiele nie umie. To trzeba ocenić na próbie a nie samemu - dopiero jak ktoś stwierdzi, że jednak nie umiesz to bym się martwił : ) a raczej trochę poćwiczył i znowu.
wooy - 2008-04-23, 19:28
:
Yes my Master!! co nie zmienia faktu że nie mam z kim grać, ale spoko, jak co to sie załamie i zaczne być emo... czy emo mają zespoły? a jak tak to czy trudne rytmy tam sie gra?
Dale Cooper - 2008-04-23, 21:15
: